
Da li je dovoljno imati samo web stranicu?
Većina nas želi imati vlastiti posao i biti samostalni, te iz dana u dan težimo
+ Početi od kupca, odnosno potencijalnoga kupca
+ Utjecati na ponašanje kupaca
+ Kombinirati oblike komunikacije
+ Postići sinergijske učinke
+ Izgraditi dugoročan odnos s kupcima.
– Smanjila se učinkovitost oglašavanja putem masovnih medija te se istovremeno povećala razina povjerenja u tržišno usmjerene komunikacijske tehnike i alate kao što su to internet, specijalizirani časopisi i slično.
– Velik broj tvrtki razvio je daleko veće zahtjeve u vezi s detaljnim informacijama i podacima o potencijalnim kupcima i kupcima svojih konkurenata te je takve zahtjeve postavio pred pružatelja usluga marketinških komunikacija.
– Velik broj tvrtki također je razvio daleko veće zahtjeve kako za praćenje tako i za ostvarenje većega povrata ulaganja u marketinške komunikacije.
Sve te karakteristike pozicionirale su pristup integrirane marketinške komunikacije u samo središte marketinga kao procesa stvaranja vrijednosti za kupce i stvaranja snažnih odnosa s kupcima da bismo zauzvrat od kupaca dobili vrijednost.(Kotler, Armstrong, 2006).
Temeljna obilježja integrirane marketinške komunikacije govore nam da upravo taj pristup može biti vrlo učinkovit u marketingu zdravstvenoga turizma gdje sve započinje od samoga (potencijalnoga) korisnika i gdje je ključno izgraditi čvrst odnos povjerenja između brenda i korisnika:
– pozicionirati korisnika u samo središte cjelokupnih marketinških aktivnosti; stoga je poznavanje korisnika ključno kako bismo putem komunikacije postigli željene ciljeve
– utjecati na korisnika, odnosno njegovo ponašanje tako da pokušamo potaknuti nove oblike ponašanja, učvrstiti ili promijeniti postojeće ponašanje
– kombinirati različite oblike komunikacije, poruke i medije kako bismo ciljnoj skupini prezentirali komunikacijsku poruku
– ostvariti sinergijski učinak kao temelj integrirane marketinške komunikacije što znači da se svi odabrani oblici komunikacije, poruke i mediji moraju nadopunjavati te graditi jedinstven brend na tržištu koji ima snagu pokretanja na akciju
– izgraditi dugoročan odnos s korisnikom.
Dakle, bez obzira na zastupljenost različitih marketinških alata i komunikacijskih kanala koje odaberemo u procesu promocije i prodaje usluge zdravstvenoga turizma, važno je imati na umu da jedino kombinacijom raspoloživih oblika marketinške komunikacije možemo postići maksimalan željeni učinak u pozicioniranju vlastitoga brenda i izgradnji odnosa s potencijalnim klijentima.
Stoga svakako trebamo uzeti u obzir sve oblike komunikacije te ovisno o prilikama, situacijama i ciljnim publikama odrediti njihovu poziciju zastupljenosti u marketinškome komunikacijskom spletu.
Većina nas želi imati vlastiti posao i biti samostalni, te iz dana u dan težimo
Koliko vremena provodiš na Instagramu?Spadaš li i ti među one koji svaki slobodni trenutak provode
Moto današnjeg uspješnog poslovanja glasi: „Ništa bez internet oglašavanja!“, a slagao se ti s time
Da li i te pojmovi ured i uspješno poslovanje asociraju na moderne nebodere u staklu
Svijet digitalnog marketinga pun je malih, ali jaaako značajnih trikova. Poznaješ li one najosnovnije?Danas pišemo
Znamo da je širenje bolesti COVID-19 dovela mnoga poduzeća u nezavidnu situaciju. No, iako se
Iskoristi potencijal digitalnog marketinga
ZATRAŽI BESPLATNU PONUDU
© Copyright 2014 – 2023 I-digital d.o.o. All rights reserved.
iDigital is a company based in Croatia and offers e-commerce development solutions to clients worldwide. In practice, we create a safe space for businesses to go e-commerce.