
Da li je dovoljno imati samo web stranicu?
Većina nas želi imati vlastiti posao i biti samostalni, te iz dana u dan težimo
Na spomen bloga ljudi odmah pomisle na one modne, te ih radi toga na neki način sabotiraju misleći pritom kako je blog nekoristan, te nam nepotrebno iziskuje dragocjeno vrijeme. Međutim, o čemu se ovdje zapravo radi?
Blog možemo nazvati i „osobni dnevnik“ jer osobe koje ga pišu na taj način izražavaju vlastitu kreativnost pišući o odabranoj temi (od politike pa sve do cipela…), a sa druge strane čitateljima pružaju mnogobrojne informacije.
Najprije se koristio za osobnu uporabu, međutim kasnije su i poslovni subjekti otkrili prednosti ovog načina oglašavanja, te ga i dan danas uvelike upotrebljavaju. Na koji način? Uvrštavanjem pomno odabranog teksta u blog, pritom birajući adekvatne ključne riječi, podižemo rang i vidljivost naše stranice u tražilicama.
Native marketing (prirodni marketing) se također koristi u digitalnom poslovanju. A što je pak to?
To je vrsta oglasa koji su na originalan i zanimljiv način integrirani u sadržaj, a što je najbitnije nisu zamorni za publiku i ne prekidaju nikakve radnje koje radimo dok surfamo.
Najpoznatiji primjer native marketinga je Netflixov, naime u suradnji sa New York Timesom objavljen je oglas u obliku teskta o ženama u zatvoru, a na taj se način istovremeno reklamirala Netlixova nova serija „Orange is the new black“ čija se radnja temelji na životu žena u zatvoru. Znači, na diskretan, te najbitnije ne zamarajući način pružena je važna informacija korisnicima.
Ukoliko si se premišljao da li i tvoja tvrtka treba blog, nadamo se da smo te barem donekle uvjerili da je odgovor potvrdan, te stoga, zasući rukave i bacaj se na posao što prije ili još jednostavnije – obrati se nama!
Većina nas želi imati vlastiti posao i biti samostalni, te iz dana u dan težimo
Integriranu marketinšku komunikaciju možemo definirati sukladno definiciji D. E. Schultza, američkog stručnjaka i profesora u
Koliko vremena provodiš na Instagramu?Spadaš li i ti među one koji svaki slobodni trenutak provode
Moto današnjeg uspješnog poslovanja glasi: „Ništa bez internet oglašavanja!“, a slagao se ti s time
Da li i te pojmovi ured i uspješno poslovanje asociraju na moderne nebodere u staklu
Znamo da je širenje bolesti COVID-19 dovela mnoga poduzeća u nezavidnu situaciju. No, iako se
Iskoristi potencijal digitalnog marketinga
ZATRAŽI BESPLATNU PONUDU
© Copyright 2014 – 2023 I-digital d.o.o. All rights reserved.
iDigital is a company based in Croatia and offers e-commerce development solutions to clients worldwide. In practice, we create a safe space for businesses to go e-commerce.