Većina nas želi imati vlastiti posao i biti samostalni, te iz dana u dan težimo tome. No, i ne samo to, svako poduzeće koje ide u “korak s vremenom” mora imati web stranicu. I što činiti tada? Kako doprijeti do što većeg broja ljudi te steći nove kupce (i zadržati stare, naravno!)?
Prvo što nam, naravno, pada na pamet je izrada web stranice kako bi naši proizvodi, kvaliteta te vjerodostojnost istih bile na uvid svima u svakome trenutku. Unazad nekoliko godina web stranica je možda i bila dovoljna, međutim danas u vrijeme kada svjedočimo tehnološkom napredku iz dana u dan, web stranica je samo dio onoga što nam treba kako bi ostvarili naše ciljeve i uspješno poslovanje.
Naime, kako bi stvorili što veću mrežu klijenata potrebno je imati aktivan korisnički račun na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter i sl), te što je još bitnije – biti ažuran na njima, a sve sa ciljem kako bi bili non stop na raspolaganju svojim klijentima.
Osim društvenih mreža veoma je bitno i plaćeno oglašavanje kako bi potencijalni kupci bili u mogućnosti vidjeti vaše web mjesto među prvim stranicama Google tražilice (jer tko još danas traži dalje od 2. stranice?!), a ne čini se loša ni ideja o privlačenju pažnje pomoću banera, zar ne?
Uza svu modernu tehnologiju i napredne ideje valja ostati dosljedan i tradicionalnim oblicima marketinga. Naime, odvojiti vrijeme i ponešto novaca, te iskoristiti tradicionalne oblike marketinga poput letaka, vizitki, brošura i plakata sigurno ne može odmoći.
Stoga, vrlo je jednostavno – ukoliko želiš ostvariti svoje ciljeve, osim što moraš ići korak uz trendove, moraš dobro uložiti u marketing jer poslovanje bez njega u današnje vrijeme, uistinu nema smisla! Sada kada sve znaš, odaberi najbolji tim oko sebe (nas!) i baci se na posao!
- Podijelite sa prijateljima!
Facebook
- Provjerite ostale objave
Cijena usluge SEO optimizacije
22.11.2024.
Cijena SEO optimizacije SEO (Search Engine Optimization) je ključan za uspjeh bilo koje online
Webinar za iznajmljivače – trebam li web stranicu?
27.05.2024.
Da li iznajmljivači trebaju web stranicu za uspešno poslovanje? Pročitajte ovaj članak da biste saznali više o ovoj temi.
BESPLATNA EDUKACIJA: Digitalni Marketing u Turizmu i Ugostiteljstvu
19.04.2024.
BESPLATNA EDUKACIJA: Digitalni Marketing u Turizmu i Ugostiteljstvu
Integrirana marketinška komunikacija
20.01.2024.
Integriranu marketinšku komunikaciju možemo definirati sukladno definiciji D. E. Schultza, američkog stručnjaka i profesora u
10 tajni Instagram-a
19.01.2024.
Koliko vremena provodiš na Instagramu?Spadaš li i ti među one koji svaki slobodni trenutak provode
Oglašavanje na Internetu
18.02.2023.
Moto današnjeg uspješnog poslovanja glasi: „Ništa bez internet oglašavanja!“, a slagao se ti s time
- NAJNOVIJE OBJAVE
Prednosti virtualnog ureda
15.02.2023.
10 razloga zašto imati virtualni ured
14.02.2023.
iDigital Classroom – Tečaj digitalnog marketinga
13.02.2022.
Business Classroom
11.02.2022.
- POVEŽIMO SE
Iskoristi potencijal digitalnog marketinga
ZATRAŽI BESPLATNU PONUDU